החלפת צילינדר לדלת - מה צריך לדעת

החלפת צילינדר לדלת

אנחנו חיים בעולם שפריצות לבתים זהו דבר נפוץ שגנבים ופורצים עושים כמעט בכל יום בכל עיר ובעצם, בכל רחוב.

זאת אומרת, שלאחר שכבר פרצו לכם את הדלת, אין ספק שתצטרכו להחליף מפתח ובכדי לעשות זאת ראשית צריך לבצע החלפת צילינדר לדלת ורצוי שהצילינדר יהיה מסוג פלדלת, שכן דלת פלדלת רב בריח לא פורצים בקלות כמו דלת רגילה. מתקינים את ה צילינדר במערכת מאסטר בתוך הדלת 

החלפת צילינדר לדלת

באילו מצבים מחליפים צילינדר בדלת?

את הצילינדר בדלת מחליפים כאשר התרכשה פריצה לבית או לכל מבנה אחר. בעצם, ברגע שהחלפנו את הצילינדר, למי שיש את המפתח הקודם שלכם, כבר לא תהיה האפשרות לפתוח את דלת המקום. החלפת צילינדר מתרחשת לא רק לאחר פריצות וגנבות, אלא אפילו במקרים ובמצבים בהם אתם איבדתם את המפתח ואתם מפחדים שאולי מישהו אחר מצא את המפתח שלכם ויודע שהוא שייך לכם (לכן אתם תעדיפו להחליף את צילינדר הדלת, ולוודא שאף אחד אחר לא יוכל לפתוח את דלת הבית או בית העסק שלכם.

לעיתים קרובות, אנשים יחליפו את הצילינדר ברגע שעולה בפניהם חשש לכך שמישהו אחר מחזיק מפתחות לבית שלהם או שהם רוצים לוודא שהדייר הקודם שגר בדירה לא שכפל את המפתח, ולא יכנס פעם נוספת לדירה.

אילו סוגי צילינדרים קיימים בשוק ולמה הם נועדו?

בשוק המפתחות והצילינדרים, אתם תמצאו מגוון רחב של צילינדרים פלדלת, צילינדר רב בריח ועוד סוגים שונים של מפתחות וצילינדרים לדלתות השונות. מחירי הצילינדרים השונים יכולים להגיע בכמה מאות שקלים בודדים ועד לאלפי שח, כאשר צילינדר פלדלת נחשב לאיכותי והיקר ביותר שכן הוא מתאים לדלת פלדלת שמראש קשה ומסובך יותר לפרוץ אותה.

בכדי להחליף צילינדר כדאי ומומלץ לפנות למנעולן מוסמך ומקצועי שיוכל להעניק לכם שירות החלפת צילינדר במחיר האטרקטיבי והאמין ביותר תוך כדי הקפדה על עבודה איכותית ומקצועית במיוחד.

החלפת צילינדר לדלת

איך לבחור איש מקצוע איכותי לצורך החלפת צילינדר?

ברגע שאתם זקוקים לשירות החלפת מפתח או צילינדר לדלת הבית או הרכב, כדאי ומומלץ לפנות לשירותי מנעולן מוסמך ומקצועי אשר יבצע את העבודה על הצד האיכותי ביותר. בעת בחירת מנעולן, כדאי לוודא שלאדם ישנה ההסמכה הדרושה וכי מדובר באיש מקצוע עם ניסיון עשיר בתחום החלפת הצילינדרים השונים – שכן, ביצוע הליך שלא בדרך המקצועית עלול לגרום לבעיה בדלת, מה שבסופו של דבר יעלה עבורכם תשלום נוסף.

ברגע שאתם בוחרים באדם או חברה אשר מוסמכים לבצע את התיקון הנדרש, כדאי לקרוא המלצות ולבדוק שאכן המחירים תואמים לשוק השירותים המיועדים.

החלפת צילינדר בדרך המקצועית עם שי לי מנעולים

אם אתם מחפשים שירות החלפת צילינדר פלדלת או החלפת צילינדר רב בריח, הרי שאנחנו בחברת שי לי מנעולים נשמח להעניק לכם שירותי מנעולן מוסמך ומקצועי ביותר אשר יגיע אליך הביתה או לבית העסק שלכם להחליף לכם את הצילינדר בכדי למנוע פריצות עתידיות או להחליף עבורכם את המפתח כאשר עולה החשש לגניבת מפתחות.

כמו כן, באתר החברה שלנו אתם תוכלו למצוא שירותים נוספים הכוללים שירותי פריצות לרכבים, החלפת מנעולים לרכבים ולדלתות וכל עבודת מנעולן מוסמכת שאתם תרצו לבצע.